Ferrari F8 Tributo
Ferrari F8 Tributo is the new sports sedan that replaces the Ferrari 488 GTB, of which it incorporates the supercharged V8 engine, brought to 720 hp. Here we are over 700 HP : it represents the natural evolution in every respect. A model that was created to celebrate the iconic V8 engine of the Prancing Horse, the most powerful ever, and the maximum expression of this type of car of the House.
The Ferrai F8 Tributo is in fact a car capable of delivering exceptional power of 720 hp , of reaching a maximum speed of 340 km/h , of shooting from 0 at 100 km/h in just 2.9 seconds and from 0 to 200 km/h in 7.8 seconds, to say the least breathtaking, from remaining "attached" to the seat .
Not only do they captivate the performance of the supercar, but also the very attractive design, with S-Duct at the front that combines cutting-edge technological, mechanical and aerdynamic configuration.
Mugello racerbane
Autodromo Internazionale del Mugello, også kjent som Mugello Circuit ligger i Toscana, nord for Firenze og mer nøyaktig i byene kalt Scarperia og San Piero.
Banen har en lengde på 5.245 meter, og den strekker seg gjennom 15 hjørner: det er en av de beste eksisterende anleggene, som oppdateres jevnlig for å sikre din morro med total sikkerhet.
Utstyrt med utmerkede fasiliteter, 3 paddocks, et medisinsk senter, et TV-område og mange garasjer, er det en bane helt passende for kjøreopplevelsen laget av Puresport, både for enkeltpersoner og for bedrifter, for alle som ønsker å tilbringe en uforglemmelig dag preget av fart og full av adrenalin, mens du kjører en Ferrari eller Lamborghini, i den ene av de slake bakkene i de toskanske åsene.
Plassering av mange racing arrangementer, både nasjonalt og internasjonalt, som GT-Championships, Ferrari Challenge, Porsche Carrera Cup, er hovedsakelig kjent takket være MotoGP som finner sted der hvert år i mai, og tilbyr et flott show.
Det har aldri vært en Formula 1 Grand Prix, men det er stedet hvor flere testøkter, laget av Scuderia Ferrari og andre lag, finner sted. Deres sjåfører har alltid noe bra å si om banen, som beskrives som veldig mye raskere og enda bedre enn mange andre, hvor de regelmessig kjører.
Preget av en oppoverbakke som er mer enn 1 km lang, fra store endringer i høyde og raske svinger, blinde og utfordrende, som "Arrabbiata e1" og "Arrabbiata 2", det er en bane som passer for alle som ønsker å ha det gøy mens den total sikkerheten er tilrettelagt, takket være de brede veiene ut og en asfalt fullstendig renovert med innovative teknikker.
Store oppoverbakker, fantastisk nedoverbakker og lange rette strekninger, hvor du vil være i stand til å lufte din lidenskap og prøve kraften i disse fantastiske GT-bilene.
Restriksjoner