Lamborghini Huracán EVO
Huracán Evo: The real Evolution from Lamborghini! a visceral driving machine, fully re-developed V10 naturally aspirated engine, delivering 640 bhp at 8,000 rpm and 600 Nm of torque at 6,500 rpm to a lightweight car with rear-wheel drive and dynamic steering for maximum driving fun. The new LDVI, a central super computer that corrals everything the Evo’s chassis and powertrain has got while adding a predictive element, delivering the most responsive, sensory and agile driving experience.
Fully revised bodywork, which improves aerodynamic efficiency.
The Huracán EVO is characterized by a sculpted, purposeful persona, complemented by a new front splitter, vertical fins within the larger, framed front air intakes and slotted rear spoiler. This reduces drag while improving the aero down force by 5 times comparing it to its predecessor, giving an unfiltered feedback and an emotive and more engaging driving experience during braking, turning and acceleration.
The Evolution that doesn’t forget its heritage.
Mugello racerbane
Autodromo Internazionale del Mugello, også kjent som Mugello Circuit ligger i Toscana, nord for Firenze og mer nøyaktig i byene kalt Scarperia og San Piero.
Banen har en lengde på 5.245 meter, og den strekker seg gjennom 15 hjørner: det er en av de beste eksisterende anleggene, som oppdateres jevnlig for å sikre din morro med total sikkerhet.
Utstyrt med utmerkede fasiliteter, 3 paddocks, et medisinsk senter, et TV-område og mange garasjer, er det en bane helt passende for kjøreopplevelsen laget av Puresport, både for enkeltpersoner og for bedrifter, for alle som ønsker å tilbringe en uforglemmelig dag preget av fart og full av adrenalin, mens du kjører en Ferrari eller Lamborghini, i den ene av de slake bakkene i de toskanske åsene.
Plassering av mange racing arrangementer, både nasjonalt og internasjonalt, som GT-Championships, Ferrari Challenge, Porsche Carrera Cup, er hovedsakelig kjent takket være MotoGP som finner sted der hvert år i mai, og tilbyr et flott show.
Det har aldri vært en Formula 1 Grand Prix, men det er stedet hvor flere testøkter, laget av Scuderia Ferrari og andre lag, finner sted. Deres sjåfører har alltid noe bra å si om banen, som beskrives som veldig mye raskere og enda bedre enn mange andre, hvor de regelmessig kjører.
Preget av en oppoverbakke som er mer enn 1 km lang, fra store endringer i høyde og raske svinger, blinde og utfordrende, som "Arrabbiata e1" og "Arrabbiata 2", det er en bane som passer for alle som ønsker å ha det gøy mens den total sikkerheten er tilrettelagt, takket være de brede veiene ut og en asfalt fullstendig renovert med innovative teknikker.
Store oppoverbakker, fantastisk nedoverbakker og lange rette strekninger, hvor du vil være i stand til å lufte din lidenskap og prøve kraften i disse fantastiske GT-bilene.
Restriksjoner