Vi bruker cookies på våre websider for å kunne måle trafikken på våre ulike sider, og analysere statistisk data. Les mer

Monza Eksklusivt med
Puresport

Tekniske detaljer

Banelengde:5,793 km

Banebredde:18-10 m

Svinger:6 (høyre) og 4 (venstre)

Største rette strekning:1.194 m

Monza National RacetrackSe vårt Monza vinter program -50% salg!
  • Monza

Velg bilen du vil kjøre Monza

  • Beskrivelse
  • Datoer
  • Informasjon
  • Kart
  • Bilder
  • video
  • Beste produktene

Vår Kjøreopplevelse på Monza Racetrack

Det er ingen andre baner så perfekt som Monza når det gjelder kjøring av våre kraftige og luksuriøse biler i hastigheter på over 270 km/t. Dens svinger og rette strekninger er det naturlige teateret for å vise frem dine kjøreferdigheter. Perfekt for single, familier , grupper og insentiv arrangementer.
Puresport har eksklusiv tilgang til racerbanen i Monza, så ta kontakt og finn ut hvordan vi kan sette vår profesjonalitet og 10 års erfaring til god bruk når vi organiserer og hjelper deg med din opplevelse.
KJØRETEKNIKKER MED GT ELLER ENKELT-SETERS biler
Monza racerbane er 5,793 meter lang og regnes som den raskeste racerbanen i Europa. Egentlig, greide Formula 1 sjåfør Montoya å nå 369 km/t i 2005. Starten fra pit lane, er det en lang rett strekke 1.100 meter lang. Kjør i sjette gir med en Ferrari F430 F1 og du vil nå 250 km/t - raskt!
En kjapp brems og flytt ned til andre gir for å svinge inn i den første delen, som består av en plutselige høyre / venstre sving. Etter det, tilbake på gassen, men ta hensyn til ikke å over-styre spesielt med vår F430 F1.
Opp til femte gir for å legge deg inn i Curva Biassono før en kjapp oppbremsing og bytting tilbake til andre gir for å takle den neste svingen. I denne delen, vil du merke den utrolige trekkraften av firehjulstrekk Lamborghini Gallardo og Porsche 997 Turbo som vil kaste deg frem med stor kraft.
Tredje gir og blikket mot Prima di Lesmo. Utsette inngangen litt og kjør gjennom svingen mot høyre mens du trykker på gasspedalen, fjerde gir, brems litt og bytt til tredje gir på nytt for å møte Seconda di Lesmo, hvor du vil umiddelbart styre mot høyre.
Tråkk på gassen for en liten sving til venstre som heter Curva del Serraglio. Deretter femte gir til du kommer til et 200 meter skilt og deretter brems kjapt på slutten.
Gir ned til tredje gir og ta til venstre for å gå inn i den berømte Variante Ascari, hvor du umiddelbart må skifte til fjerde gir og ha foten klar til å treffe gasspedalen når sporet retter.
950 meter, den andre rett strekning, og du er klar til å gå inn i den parabolske svingen i tredje gir, skifte til fjerde og gjør deg klar til å møte den andre runden på vår hovedstrekning.


Opplevers med Formula 3

«Here I am, in the cockpit of an F302 single-seat - it wraps around me perfectly, everything is in the right place and visibility is excellent. I just need to start the engine and get on the track, in Monza. Monza is a demanding racetrack, especially when you need to identify the braking points after driving on its long straight stretches. Good, let’s go. We are in 6th gear, the engine of my single-seater car is showing its full power. I bear in mind the brake point at the end of the first variante, which is a very sharp turn - a difficult passage even during the start of the F1 GP. I let off the throttle, I very firmly push on the brake and promptly downshift four gears. This sequential gear shift is really fast and “light” to use.
I slightly touch the kerb and step on the gas, the engine has a really ridiculous fall of revs on the uphill while it is usually always on a high number of revs,in fact, exiting from the curva di Biassono I am already in 6th gear. It is incredible how this single-seater car feels the wing: I would be able to drive on the entire Biassono bend without taking my foot off the gas pedal, even if it started to snow! I get to the staccata della Roggia, the jerks during braking do not affect the braking power negatively, so much so that I let off the throttle quite late but I still enter into the bend rather smoothly. I touch the kerb once again - I must remember that, unlike the other Gt cars I race with, I must slightly feel the kerb with this one rather than attack it, otherwise I risk damaging the suspensions. I hit the gas once again and, uphill, I shift to 3rd and 4th gear.
Finally Lesmo 1, a bend where this car is really impressive! I brake a little, turn and hit the gas. It’s glued to the road. Its aerodynamics and ridiculous weight make it very fast. The same happens at the curva Lesmo 2, I shift down to third gear since this bend is narrower, yet, I still drive at high speed. I’m careful at the exit, let it go a little- there’s a slight oversteer, but it’s OK. Again, I downshift all the gears in order to arrive to curva Ascari, nice and fast. I let off the throttle, the car decelerates firmly: if I continued to brake with this intensity, I would probably stop before entering the bend, so I regulate the brake and enter in third gear. I immediately hit the gas and switch to 4th in the middle of the right bank, keeping the car close on the chord point. Then, I steer from right to left with crazy reactivity. The single-seater car is there, not moving at all. As soon as I exit the bend, the engine of the Dallara asks for the 5th and then the 6th gear! The straight stretch of the Parabolic Curve does not last for long, I must already brake and downshift 3 gears, I enter the bend and again, I turn the gas on, shift to 4th gear almost at the half of the bend and the stability of the Dallara is, once again, striking. Once again I use the 5th gear very little after exiting the Parabolic Curve, the engine of the single-seater roars and asks me to shift to 6th gear and the speed constantly increases.

Nice car, a real racing car, a technological vehicle which is, at the same time, easy to use. A very demanding and very fast track like Monza. A unique experience

Lukk

Hotell vi anbefaler

HOTEL DE LA VILLE

Viale Regina Margherita di Savoia, 15
20052 Monza (Milano)
Tel. 039 39421
www.hoteldelaville.com

Cosmo Hotel Torri

Via Torri Bianche 4
20871 Vimercate (MB)
Tel + 39 039 69961
www.cosmohotels.it

Euro Hotel Residence

Via Monza, 27 angolo Brodolini
20049 Concorezzo
Tel. +39 03960441
www.eurohotelresidence.it

HOTEL FOSSATI

Via Conte P. Taverna 20
20050 TRIUGGIO (MI)
Tel. 0362 997277
www.hotelfossati.it

Hotel the Regency

Via Valassina 230
20035 Lissone
Tel. +39 039 27 85329
www.hotelregency.it

For spesialtilbud og rabatter, la dem vite at du er en Puresport kunde.


Skjema

Ankomsttiden på racerbanen vil bli sendt til deltakeren ca 10 dager før arrangementet, sammen med baneadressen og dokumentene du trenger å signere før du kan kjøre.

Varighet

GT opplevelsen varer ca 2-3 timer, inkludert akkreditering av deltakerne, innledende orienteringen, testrunde på en shuttle, og antall runder som ble booket i programmet og et kjørebevis Formula opplevelsen varer hele dagen (lett lunsj inkludert)

Video

Hvis du har bestemt deg for å bestille videokamera i bilen, vil bildene og videoene bli sendt til din e-postadresse med en nedlastbar link, innen 2 uker etter å ha deltatt på din oppevelse.

Hvordan komme seg fram til racerbanen Monza

Du kan finne mer informasjon om hvordan du kommer deg fram til racerbanen her på denne linken

Ferrari 488 GTB
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Ferrari 488 GTB - 1 Runde

Monza 1 runde 5,7 Alt som er inkludert
€ 299
29.900
Lamborghini Gallardo
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Lamborghini Gallardo - 2 Runder

Monza 2 runder 11,5 Alt som er inkludert
€ 439
43.900
Ferrari 458 Italia
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Ferrari 458 Italia - 2 Runder

Monza 2 runder 11,5 Alt som er inkludert
€ 499
49.900
Lamborghini Huracán
Top superbiler
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Lamborghini Huracán - 3 Runder

Monza 3 runder 17,3 Alt som er inkludert
€ 819
81.900
Formula 3
Top superbiler
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Formula 3 - 10 Runder

Monza 10 runder 57,9 Alt som er inkludert
€ 1.799
179.900
Formula 1
Top superbiler
Eksklusivt med <br />Puresport
les mer

Formula 1 - 3 Runder + 10 RUNDER F3

Monza 3 runder 75,3 Alt som er inkludert
€ 3.799
379.900
Se alle
Kjøp nå!

!

Bare Puresport er autoriset til å organisere og selge timer via web for en GT opplevelse i Monza

Verifiser eksklusivitet

PURESPORT GARANTIER

Kjøreskole og sportsbil kurs på våre racerbaner i enkelt-seter biler og Ferrari, Lamborghini, og Porsche. Originale gaver, bedriftsarrangementer og teambuilding

Hold deg oppdatert!

Abonner nå på vårt nyhetsbrev og få 5 € rabatt!

registrer